Od joge raste kosa? Joga položaji za rast kose

Joga je  drevna metoda samorazvoja koja podrazumeva upotrebu fizičkih položaja, vežbi upravljanja energijom putem disanja, koncentraciju, meditaciju  i samorealizaciju. Ono što je manje poznato jeste da postoji mišljenje da od joge raste kosa.  Logično je da pomaže, jer joga leči stres, koji je jedan od uzroka opadanja i gubitka kose. Međutim, postoje mišljenja da joga i na druge načine može da utiče na rast kose. Na primer, različite vežbe utiču na cirkulaciju krvi.

Od joge raste kosa? Položaji za rast kose

Predstavljamo vam top 10 položaja, asana, zbog kojih se smatra da od joge raste kosa:

  1. Munja ili dijamant položaj – Vadžrasana, prikuplja energiju i krv u gornjem delu tela.
od joge raste kosa

Munja ili dijamant poza – Vadžrasana

2. Pas položaj ili Ado Muka Svanasana pomaže da se stimuliše protok krvi u glavi i samim tim pomaže rastu kose.

adho-mukha-svanasana

Pas položaj ili – Ado Muka Svanasana

  1. Sveća – Sarvangasana. Ne brinite, ovo je jedna od najlakših vežbi koja može da pomogne rastu kose. Ovaj položaj pomaže poboljšanju cirkulacije krvi u glavi.
sarvangasana

Sveća – Sarvangasana

  1. Savijanje prema napred – Utanasana. Otklanja napetost i depresivno raspoloženje, nervni sistem se opušta, a kiseonik dovodi direktno u mozak.
uttanasana-1

Savijanje prema napred – Utanasana

  1. Kamila – Ustrasana je izvanredan položaj za podmlađivanje ćelija krvi za rast kose. Baba Ramdev, popularni joga guru iz Indije savetuje ovu joga vežbu za rast kose.
ustrasana-1

5. Kamila – Ustrasana

Da se razumemo, ove vežbe nisu namenjene isključivo rastu i poboljšanju kvaliteta kose, ali smatra se da mogu da pomognu kod problema sa kosom, jer kao što je navedeno, utiču na cirkulaciju, ali i obnavljaju ravnotežu hormona, a hormonski disbalans je, takođe, jedan od razloga opadanja i gubitka kose.

  1. Osim vežbi koje stimulišu cirkulaciju postoje i neke poput trljanja noktiju- Balayam. Ovo je zaista najlakša vežba koja može da utiče na rast kose. U bukvalnom prevodu znači Vežba za kosu. To je ustvari terapija akupresurom u kojoj osoba trlja nokte obe ruke jedne o druge i stimuliše kožu glave. Poklonici  Balayam joge Smatraju da ova vežba leči androgenu alopeciju.
balayam-yoga-works

Trljanje noktiju – Balayam

  1. Položaj zeca – Sasangasana. Namenjen je svima koji imaju izrazito slabe mišiće vrata i ramena.
Položaj zeca jedna od vežbi zbog koje se smatra da od joge raste kosa

Položaj zeca – Sasangasana

 

  1. Položaj ribe – Macijasana. Ovaj položaj se takođe smatra korisnim za rast kose, a ujedno je i lak za izvođenje.

 

matsyasana

Položaj ribe – Macijasana

  1. Uttanpadasana – položaj podignutih nogu.
uttanpadasana

Uttanpadasana – položaj podignutih nogu

  1. Kapalabhati je vežba disanja koja poboljšava rad mozga i produžava život. Ovom vežbom se naše telo u potpunosti rešava ugljen-dioksida i drugih nečistoća.
yoga-image-1-3649

Kapalabhati – vežba disanja

Naravno, ako po prvi put hoćete da primenite neke od ovih vežbi, savetujemo vam da se dobro raspitate i idete kod joga instruktora. A ako samo želite da vam poraste kosa, postoje i drugi načini za to.

[td_block_big_grid_5 category_id=“72″ sort=“random_posts“]
Share this post

Leave a Reply

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

four + eleven =